Suosittelemme kaikenkattavaa ratkaisua, jonka jälkeen sinun ei tarvitse huolehtia yrityksesi it-asioista – me teemme sen puolestasi.

Voit järjestää kaikki it-asiasi yhdelle laskulle ja me hoidamme ylläpidon vuorokauden ympäri. Meillä ei ole sopimuspakkoa, vaan tarjoamme joustavaa asiakaskohtaista palvelua.

Ylläpitopalvelumme vastaa siitä, että tietotekniset ratkaisusi toteutetaan sovitusti ja että ne toimivat moitteettomasti käyttöönoton jälkeen.

Meiltä saat liiketoimintaasi ja nykyisiin järjestelmiisi parhaiten soveltuvat ratkaisuehdotukset.

Kun uusit järjestelmiäsi, asiantuntijamme auttavat määrittelyssä, laitekonfiguraatioissa ja hankintaprosessissa. Järjestämme toteuttamiemme ratkaisujen käyttöönottokoulutukset asiakaskohtaisesti.

Etätuki

Luomme kiinteän laitekohtaisen etäyhteyden ylläpitoa varten. Näin yrityksesi saa nopeasti apua mahdollisiin ongelmatilanteisiin.

Lähituki

Asiantuntijamme tulee paikan päälle hoitamaan työasemien, oheislaitteiden, palvelimien, ohjelmistojen, verkkojen ja muiden tietoteknisten järjestelmien ylläpitotöitä.

Päivystys 24h

24h päivystyksemme ottaa tukipyyntöjä vastaan
numerossa 020 735 2905 tai sähköpostitse tuki@itpoint.fi